Bidrag 2 till Önskelista 2010

Eftersom den crosstrainer jag har bara är lånad, och jag förväntar mig att ägaren snart vill ha tillbaka den, så ser jag det som ett absolut måste att köpa/hitta i julklapp en crosstrainer!
Nu kan jag med all sannolikhet säga att jag kommer att använda den!
Den kommer inte bara stå och samla damm.
Denna finns på Ellos.se för 1499:-.
Vet inte vilken kvalité det är på denna, den jag har hemma tror jag ligger i den dubbla prisklassen.
Den heter Skip sport CT 286, och jag är nästan helt säker på att den fanns en liknande på ellos.se bara för några veckor sen, men jag hittade ingen nu...
.
Men så länge den går runt och kalorierna förbränns så spelar det ingen roll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback