Dag 102 & 103

Dag 102 spenderades, som utlovat, i vila!
Tog ett bad efter maten, och sen var det soffan!
Dessutom så somnade vi allihopa under filmen!
V gick upp och la sig efter en stund, och strax efter det så snarkade både jag och E på soffan..
Men skönt var det!
.
Dag 103
*5 min uppv
*40 min crosstrain.
*Armhävningar
*Hoover
*5 solhälsningar A.
.
Körde lite lättare idag och längre.
Det kändes bra, men det är varmt nu när värmen är på inomhus! Jösses, har aldrig svettats så mycket som nu!
.
Sen duschade jag och bestämde mig för att jag ska vara fin hela dagen!! Annars går man runt som en lorv i mjukiskläder bara, men nu är jag hyfsat finklädd, mascara, örhängen, som jag aldrig har annars typ...
Har hunnit med julmarknad oxå, och nu sitter jag i soffan och upptäckte att det är Dirty Dancing 2 på tv:n nu!
Perfekt, har inte sett den! Och även om jag inte har så höga förväntningar på den så vill jag ju se den, då jag sett föregångaren MÅNGA gånger!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha. Första gången jag såg dirty dancing var hemma hos dig på ede- var ju det porrigaste man sett:)

2010-11-21 @ 17:31:38
Postat av: Helena

Jaha! Ja, den spelades flitigt hemma på Ede, vet inte huuuur många gånger man sett den! Kul!

2010-11-21 @ 18:25:31
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback