Dag 104

*Promenad ner på Hammarn och hem igen! Var så långt som till Time innan jag vände, för att inhandla mig en lunchkorv!=)
Har hunnit med flera grejer på listan idag i alla fall!
.
-Ställa undan sommargrejer?
-Promenera?
-Skriva brev?
-Hästhoppning?
-Utförsäljning?
-Städa övervåning?
-Till pulkabacken?
-Slappa?
Och E och V var till pulkabacken, när jag promenerade på utförsäljning.
.
Sen har jag gjort en annan rolig upptäckt idag!
Letade fram mina täckbyxor som jag köpte förra vintern!
Och de är för stora!!!
Eller ja, de ramlar ju inte av, men det finns mycket utrymme i de!! =)
Och så fick jag på mig skoterbyxorna!
Det kunde jag inte förra vintern!
Jag kanske inte kan använda de när jag åker skoter än, de satt tajt, men de gick att stänga igen!

Kommentarer
Postat av: Mor

Va kul med verkliga bevis!!

2010-11-21 @ 18:41:49
Postat av: Paulin

Håller med, vad roligt att märka det så där!

2010-11-21 @ 20:28:44
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Paulin

Förresten, jag tycker du är SÅ duktig!!!

2010-11-21 @ 20:28:59
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback