Igårkväll såg vi IDOL.

Det var flera veckor sen vi såg det sist.
Och jag kan bara återigen konstatera att ALLA är så fantastiskt duktiga!!
Idolerna sjunger All I need is you Foto: Joel Stockman/TV4
Alla är så unika, och otroligt duktiga på vad de gör!
Jag tycker de borde vinna allihopa, i olika genres!!
.
Geir var oxå otroligt duktig, men jag kan faktiskt tycka att han inte behöver vinna då han redan är en etablerad artist. Det är ju roligare om nån anna oxå får chansen!
Andreas. Foto: Joel Stockman/TV4
Weise-Duktig och bra på alla sätt. Fast han är nog den jag personligen gillar minst. Men det hindrar inte att han är väldigt duktig på att sjunga ändå!
Foto: Joel Stockman/TV4
Linnea har ju så enormt frän röst!! Det är lika häftigt varje gång hon tar ton!Foto: Joel Stockman
Jay sjunger ju som vilken världsvan hårdrockare som helst!Foto: Joel Stockman
Minnah är väl kanske den som har minst unik röst, men är ändå en otroligt duktig sångerska!
Foto: Joel Stockman/TV4
Olle är ju bara så söt, och har en underbar unik röst som charmar vem som helst!
Foto: Joel Stockman/TV4
Och Elin är så cool, kan inte begripa att hon bara är 16 år!!
Känns som om hon varit i branschen hur många år som helst!!
.
Ja, jag tycker att alla borde vinna sin genre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback