Måste bara berätta...

Och jag måste använda en massa klyschor!!
Maten var god! Mycket god!!
Men såsen...... Jag säger bara såsen!!!!!!
Herregud!! Den var vad precis så som jag skulle beskriva en perfekt sås!!
Perfekt sälta, väldigt fyllig i smaken och bara....perfekt!!
Den var snuskigt god!!! Hur dubbeltydigt det än är, så är det de ord som kommer till mig!
.
Har suttit och slevat i mig den med sked!
Skulle kunna äta hela skålen!! Ja, den var obeskrivligt god!!
.
Det enda vi (skriver vi, för det låter bra, men jag menar egentligen E) gjorde var att ta en fryst rödvinsfonduebuljong, som han gjort nån annan gång när vi ätit fondue, och så fyllde han upp den med smör, grädde och maizenaredning.
.
Ja, jag skulle kunna skriva hur många gånger som helst hur god den var, men jag tror jag går och tar en sked till istället, och slänger mig i duschen innan Ensam mamma söker istället!
.
God kväll på er!

Kommentarer
Postat av: c

Jag vill också ha!

2010-11-28 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback