Så var det måndag igen...

Förtusan, igår gjorde jag ingeting!! INGENTING!!
Inte som gjorde nå nytta i alla fall!!
Bara låg i soffan, grattade min kära vän L, låg i soffan, och gick och la mig.

Nåt jag inte gjort sen..... Ja, har faktiskt ingen aning... Länge sen...
Idag är jag lika trött igen i alla fall!! Skönt att ingenting förändras!!
Svärmor tipsade om dessa piller, som hon tycker funkar.

GERIMAX Extreme Energy är ett unikt och helt igenom naturligt sätt att förbättra orken, lusten, koncentrationen och uthålligheten. Med Gerimax Extreme Energi har vi skräddarsytt ett kraftfullt naturligt energitillskott för dig som vill prestera mer och samtidigt ha ork och lust kvar till livets goda både i dag och i morgon.

Gerimax Extreme Energy innehåller:
Ginseng
Rosenrot
Schisandra

Kanske värt ett försök i alla fall!!

Annars tänkte jag gå på ipren i en vecka i alla fall, med start idag.
Har fortfarande ont i foten. Kan nog till och med säga att efter dansandet i lördags så har det eskalerat!!
Trodde att en helg utan träning kanske skulle hjälpa, men foten struntar väl i på vilket sätt jag rör mig, om det är på crosstrainer eller på ett dansgtolv i skor med klack...
Även handleden gör fortfarande ont i vissa lägen, så vi kör på ipren nu får vi se hur det känns efter det.

Fast jag funderar lite hur jag ska göra med träningen?
Bör jag fortsätta stå på crosstrainern, eller borde jag låta foten/handleden fortsätta vila medans jag käkar ipren?
Jag vill verkligen inte ha en veckas uppehåll i träningen, vet inte om jag hanterar det, att börja om igen sen...

Vad tror ni??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback