Shopping!

Det blev som sagt en hel del julklappar!!
Med jultidningarna som kommer så kanske jag redan handlat....hmm....hälften av julklapparna??
Det känns bra!!
.
Sen var vi på fyndlagret och fyndade!
Jag köpte mig ett par längdstavar!! Men E frågade om de var till honom, då han mindes tydligt att sista svängen jag åkte så hade jag brutit av hans!! Hmm, hade jag förträngt, fast jag minns skidturen, den var från helvetet!!
Men men, vi får väl se vem som åker!!
75:- kostade de i alla fall, och var i metall!! Så de inte behöver gå av!! =)
Och så hittade jag mig ett par skridskor! Såg nästan oanvända ut, för 175:-! Perfekt!
Inte för att jag vet hur mycket skridskor jag kommer att åka, men nu KAN jag ju åka i alla fall!!
Sen så blev det liiiite nya kläder... Jag ska ju inte köpa, men alla mina leggings har hål i, så en sväng på Gina Tricot blev det, och så slank förstås ett skönt linne med oxå!
Osså blev det lite småplock...
Nu kaffekopp till jobbet, julklappspapper, en fleecefilt som jag ska sy foder till mina stickade mössor med och diskborstar!
Ja, det var väl det hela ungefär...
Eller njaäe, en sån här grillkorg eller eldkorg till pulkabacken, en hink full med talgbollar och spolarvätska oxå, om vi ska vara riktigt noggranna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback