Uppdaterad önskelista 2010

*Tunika från Polarn o pyret
*Crosstrainer
*Parfym: Go girl av Carolina Gynning
*Cougar town Säsong 1 dvd-box
349:- på ginza
*Längdskidor med rottefella bindning. Gör inget om det är begagnade, jag hittade ett par på fyndlagret för 400:-, men då blev jag för snål!!
*Böcker:
-Postcardkillers av Lisa Marklund och James Patterson
*Mitt nya jag av Sophie Kinsella
*Svinalängorna av Susanna Alakoski
*CD:
-Robbie Williams nya
-Anna Bergendahl
-The essential of Dixie chicks
*Stövlar från Stööks, märke Duffy, stl 40 499:-
*Dermanords ansiktsrengöring, Foaming Facial wash, och Facelotion för normal till torr hy, borde finnas på DIVA då jag tidigare handlat hos Ulrika.
Foaming Facial Wash, 130 mlFace Lotion, 50 ml
*Presentkort hos frisör!! Vill klippa och färga mig!!
*Blixt till kameran ex:http://www.pixmania.se/se/se/1344925/art/sony/blixt-hvl-f42am.html
(Alla dyra grejer kan man absolut köpa presentkort till, för jag förväntar mig inte såhär dyra grejer, men detta är sånt jag skulle vilja ha!)
*Från H&M:s internetrea:
Cardigan - GråmeleradCardigan - FlerfärgadTunika - Gråblå/rutig
199:- Stl L                                    99:- Stl M (Chansar på det!)        149:- Stl 44
Tights - SvartVäska - Konjaksbrun
          99:- Stl L                                  129:-
*Mascara Maybelline Colossal volume


Emil önskar sig:
(Alla grejer är inte sånt som han önskat sig, utan en del är sånt som jag tror/vet att han vill ha!)
*Batteripack med uppladdningsbara batterier till sina Peltorlurar.
Finns på Entreprenad tillbehör för ca 495:- tror jag. Alt. presentkort där så han kan handla mer/andra grejer där.
*Ett långt vattenpass, 150 cm
*En sticksåg från Makita, ca 2500:- på Bauhaus
*Takräcken till sin Caddy.
*Lost säsong 5 & 6
*Phil Collins har kommit ut med nån samlings-cd nu tror jag, som går på reklam kanske, den tror jag han vill ha, då han gillar Phil!
*Playstation 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback