Uppdaterat: Dag 94

Ha, den kan jag fylla i redan nu!! =)
Gissa vad jag gjort!?!?!
Nähä, lite frukost på det här så, så är man fit for fight för jobb!
.
En par 10-15 vändor i pulkabacken må väl ändå räknas som motion va??
Det har jag i alla fall sysslat med idag!
Jag blir verkligen helt igenom lycklig av snö!
Det är så löjligt roligt att glida nerför backen på en madrass!!
Och skotta snö!!
.
(Det värsta med vintern är nog att måsta sopa av bilen på morgonen, och köra på mindre säkra vägar, men det är nog det enda negativa!)
.
Och jo, eftersom ingen verkade kunna gissa sig till vad jag gjort så avslöjar jag det nu:
Jag yogade!!!
Klev upp en timme tidigare för att yoga!
Men alltså, man är inte så böjlig så där tidigt på morgonen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback