Buhu...

Nu har jag gjort mitt bästa för att försöka bli piggare!!
*Träna
*Är ute mycket
*Dricker vatten
*Käkar apelsiner
*Gick och la mig vid nio igår ju!!!
Och är ändå lika trött idag!!
Jag villl inte!! Jag vill vara pigg och ha energi!!!

Kan ju vara en förkylning som lurar...
Har ont i halsen, och trots ingefärs- och honungsté i massor, apelsiner och halstabletter, så blir det inge bättre!
Bara sämre...
Ska hem och göra en Dunderkur a´la mamma ikväll igen innan kören och hoppas att det går över tills imorgon!!

Jag har ju ett viktmål att tänka på och som det känns just nu så är det långt kvar till det målet!!
Särskilt om man jämför hur det gått tidigare veckor!!
Men träning blir det i alla fall, ikväll hinner jag nog inte mycket mer än gå till och från kören, men imorgon och torsdag, då blir det järnet!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kan rekommendera ättikan! I övrigt så är fönsterputsning typ det tråkigaste man kan göra!

2010-10-19 @ 16:03:11
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback