Dag 53, 54 och 55

Har tagit det rätt lugnt ihelgen, och svullat i mig både chips och andra onyttigheter...
Blir som att när vågen visar plus så tänker jag att jag lika gärna kan utnyttja det där pluset, och äta lite mer...
Helt fel inställning kanske, men så blev det.
I fredags gjorde jag faktiskt ingenting, efter att ha tränat hela veckan så behövde jag vila!
I lördags så blev det promenad hem från Hammarn, 35 min tog det, var faktiskt imponerad själv, trodde det skulle ta längre tid, blev rent av brydd när klockan inte visade mer!! Men det kändes ju fint!!
I söndags så blev det inte så mycket motion som jag tänkt mig heller, bara bära lite ved vid stugan.
Men lite vila förtjänade jag tycker jag!

Men idag är det nya tag!! Skulle ha haft två möten ikväll, så jag var lite orolig för träningen, men det sista blev inställt, så då blir crosstrainer istället, 40 min har jag tänkt mig idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback