Dag 56

Efter att ha tittat på Biggest loser så ångrar jag mig rejält att jag inte tog mig i kragen och tränade i alla fall!! Trots att jag var trött!! Och dessutom när jag tänker på att det är kör imorgon, och kanske inte hinner träna då heller..
Å andra sidan så var jag verkligen trött, jättetrött.
.
Det är såna här gånger man behöver nån!!
Nån som hjälper en! Nån som får en att kämpa! Nån som drar upp en på fötterna!
Biggest loser på Facebook. Foto: TV4
Tänk om man hade en PT som finns där varje dag, som säger åt en vad man ska äta, hur mycket man ska äta, hur man ska träna, hur mycket man ska träna.
Då hade det ju inte varit nån match.
.
Och så fort man slappnar av lite nu, då går det så fort att man kommer ur det!
Trots att jag tyckt att det gått så bra, att det har varit så roligt att börja se resultat, folk som påpekar att man blivit mindre, så hamnar man i svackor.
Det är väl kanske allt detta som gör att man slappnar av. Man känner sig lite tryggare och tror att det ska gå lite lättare. Medans det kanske är nu man måste vara ännu starkare och pressa sig ännu mera, för att kliva upp ytterligare en nivå!
.
Har redan räknat med att vågen inte kommer att visa minus denna vecka, men efter ikväll ska jag i alla fall göra mitt bästa!!
Ta i mer än aldrig förr och kämpa hårdare än nånsin!!
.
Nu får det nog räcka med inlägg för idag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Björnen hälsar och tackar för kramen. Vi ska nog se till att han får synen tillbaka igen. På ett öga iaf. Det andra är ju borta.

/LOtta & BJörnen

2010-10-04 @ 21:50:38
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Mor

Men viktresultatet är ju 1 vecka fördröjt, det sa dom ju alltid på VV. Sluta deppa nu när du varit så duktig, tom pappa såg i söndags att du gått ner:-) Spark i baken!!!!

2010-10-05 @ 10:09:01
Postat av: Helena

Tack! Det hjälper!!

2010-10-05 @ 11:52:53
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback