Dag 60 -66

Dag 60 -8 Minns inte riktigt, jo jag städade lite hemma och sen låg jag nog i soffan.
Dag 61 -9 Gick/sprang skidspåret inkl kuta uppför backen
Dag 62 -10 Ingen motion.
Dag 63 -11 Ingen motion, föräldramöte,
Dag 64 -12 Gick/sprang skidspåret, inkl kuta uppför backen +
Gick till kören.
Dag 65 -13 Ingen motion, helt slut och låg i soffan heeela kvällen
Dag 66 -14 Promenad, Grisrundan
Dag 67 -15:e oktober (Idag alltså, men det har jag inte hunnit göra än...)

Ja, har blivit lite slapp på denna avdelningen, men det är, som sagt, för att energin varit låg, tiden varit knapp och prioriteringen har legat på andra saker.
Dock har jag inte helt prioriterat bort träningen, bara dokumentationen...
Men detta är väl ungefär det jag gjort den senaste tiden...

Och fr o m nu ska det bli mera motion igen!
Som sagt, ska sikta på i alla fall minus ett kilo denna vecka, vilket innebär:
*Inte "unna mig godsaker" tre dagar under helgen. MAX 1!
*Motionera mera, oavsett hur trött jag känner mig - jag blir piggare efteråt!
*Dricka mera vatten, igen!!

Sådär ja, lite struktur på det hela!

Siktar nu mot nästa mål: Jeansen!!

Det lustiga är att jag redan hade ett par av dessa jeans, i samma märke, samma storlek, men en annan färg, som jag redan kunde ha. Så beställde jag dessa, precis likadana, men i en annna färg, och de gick knappt upp till höfterna... Är inte det lustigt så säg??
(Från Ellos.se)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det där har jag varit med om också. Svarta/mörkare byxor är oftast inte lika stretchiga/följsamma... Har fått det förklarat för mig också nån gång, men kom inte ihåg nu hur det var.

Fast nu vet jag ju inte om de nya jeansen var mörkare över huvud taget:-o

2010-10-16 @ 10:58:31
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Helena

Jopp, det stämmer bra, de var mycket mörkare!

2010-10-16 @ 14:16:42
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback