Dag 73

*3 min uppv. Har tappat tålamodet för uppvärmningen, så den blir bara kortare och kortare... Men lite blir det i alla fall!!
*33 min crosstrain. Hade ställt timern på 40, men efter 33 så värkte låren, E och V satt och käka middag och orken försvann helt enkelt!
Såklart fick jag dåligt samvete, för såklart så kan jag ju!!! Självklart kan jag 40 min!!
Så efter middagen tog jag på mig lite mera kläder och drog Grisrundan!
Skönt i trippel bemärkelse!! Både för samvetet, för kroppen och för själen!
Försökte ta några bilder, men det är rätt mörkt nu!
Efter promenaden hade jag så mycket energi så jag körde:
*Armhävningar
*Hoover
*Sit-ups
*Bendipps!
.
Så nu har jag inte dåligt samvete längre!! =)
.
Nähä, en dusch, en morgonrock och en kopp te så ska jag väl klara av resten av denna kväll oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback