Händelserik höst!!

Tror sällan att jag haft så mycket att göra och se fram emot en höst som jag har denna höst!
Tror jag kan räkna på en hand de helger jag INTE har nåt att göra, fram till jul!
För att inte glömma allt som redan varit!
1.Men om vi tittar framåt så börjar det redan i morgon, då jag och en massa underbara brudar ska till Sundsvall och se Ladies night och sova på hotell!!

2. På söndag ska vi ha vårat första uppträdande med kören!!
Iiihh, nervöst och pirrigt... Men det är bara tre låtar, och förhoppningsvis lite folk!! Haha!
Men ett bra första uppträdande kanske?!

3. Helgen efter det ska vi till stan med mina syskonbarn och bada och gå på Djungelhuset!
En mycket försenad julklapp!! Och på kvällen är det 30-årskalas! Fullt upp alltså!

4. Sen är det några veckors uppehåll faktiskt. Ända tills v.47 när vi förmodligen ska ha kick-off med kören!
Kul att umgås med lite nya människor, som man inte umgås med annars!

5. Sen v. 49 kommer den där överraskningen som jag fick av E! Som han ska bjuda mig på!
Den har jag inte berättat om för er än, men här kommer det!
Vi ska tillsammans med J och M, som vi fjällvandrade med åka färja till:

Tallink Spa & Conference Hotell

Bo på vårt 4-stjärniga Tallink Spa & Conference Hotel. Hotellet har ett härligt stort poolområde med varma
inom-/ utomhuspooler, bubbelpooler, flera saunas, barer och en förstklassig restaurang. Behandlingar bokar du i förväg direkt med skönhetssalongen på www.herasalongid.ee. Reser hela familjen har vi ett förmånligt familjepaket.

Denna behandling har jag och M bokat!

 -RELAXING 90 min
- Klassisk helkroppsmassage
- Parafin behandling för händer och fötter, peeling, massage, paraffin.

Det ska bli riktigt roligt och förhoppningsvis avslappnande!!
Ser framemot det med skräckblandad förtjusning, då jag är lite orolig för färjan. Inte att den ska sjunka, mest att jag ska bli åksjuk!! Men det finns ju piller, så det ordnar sig nog! Men många säger att det brukar vara rätt vågigt att åka i december... Men men.... Man måste leva!!

6. Helgen efter det lutar det åt att det blir den årliga traditionen Lilla Julafton, och det är jag som detta år fått äran att ordna den! Men det är ju bara roligt!!

7. Och söndagen samma helg är det julkonsert med kören, både i Fors kyrka och i Ragunda kyrka!


8. Och helgen efter det är det faktiskt Jul!!


Så ja, där har ni mitt schema för denna höst!!
Och så ska jag försöka klämma in träning, vänner, lugn och ro och lite annat smått och gott däremellan oxå...
Men det känns väldigt bra att ha så mycket att se framemot, annars brukar ju hösten vara rätt lång, mörk och händelselös!!


Kommentarer
Postat av: Linda S

jag och staffan var till tallin och bodde på det där hotellet förra året. åkte färja gjorde vi och jag måste tyvärr säga att jag blev ganska sjösjuk...usch, trodde inte att det skulle kännas lika mycket på så stora båtar, men jag tycker fan det var värre o bara aaaana att det svajade istället för o vara ute med en liten båt där varje våg känns väldigt tydligt.... men hotellet var VÄLDIGT härligt, bar i poolen! ha så trevligt!

2010-10-22 @ 10:05:33
Postat av: Helena

Ojdå, det låter illavarslande!! Men hade du tagit nå åksjukepiller då?? Tänkte absolut att jag ska ta med det, har hört många som säger att de är jättebra hjälp!

2010-10-22 @ 10:38:09
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej jag hade inga sådana piller. Men ska jag iväg igen får de så fint följa med! Förbannat nice matbuffe på båten. Dock jävligt dyrt, men det e bara o unna sig när man väl är där. :)

2010-10-22 @ 19:29:26
Postat av: Maraja

Precis så är min höst oxå - uppbokad för att få den att gå fortare, iaf fram till december. Helt perfekt!!! Man ska ha skoj så går mörkret bättre.

Så det blev lilla hos dig? Jag och Veronica pratade om det, att vi kanske skulle kolla om du ville. Blir ju perfa:-) Hojta om du vill ha nån hjälp!

2010-10-25 @ 16:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback