Hmpf...

Surprise surprise!
Skulle till å boka besiktningstid för Snaabeln.
Och när jag valde en tid några veckor fram så säger datorn "Den tid du valt ligger inte inom besiktiningsperioden, om du väljer denna tid så måste du ändå besikta inom den ordinarie tidsramen" eller nåt liknande..
Hmm.... Vad menar den??
Tillslut inser jag att min bil är så ny så jag behöver inte besikta den i år!!
Man besiktar en bil första gången efter tre år, vilket alltså var vad vi gjorde ifjol när vi köpt den, och sen besiktar man den inte förräns två år senare. Så då blir det nästa år!
Praktiskt!!
.
Förresten, var det jag som sa att jag skulle träna ikväll?? 40 min?!?!!?!
Hmm,just nu lutar det åt att sova istället, 40 timmar kanske?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback