Jippi!!

Blev lite glad imorse!!
Har haft ett par jeans och en tunika hängandes i sovrummet sen i vintras nångång, kanske till och sen förra hösten. Jag beställde de då, men jag kunde inte ha nån av de.
Jag sparade de, som tjejer alltid gör "tills jag går ner..."
Och de har hängt framme i sovrummet sen dess, som en liten påminnelse att jag SKA gå ner i vikt!!

Och gissa!?!?!?!

Jag provade tunikan imorse, och den passade!!!
Jeansen har jag inte vågat prova än, tror jag väntar med de några kilo till, men tunikan passade i alla fall!!

En liten seger vunnen!!

Om det inte var för att jag är på jobbet så skulle ni fått en bild, vet att det blivit dåligt med såna på sistone, man jag har som inte hittat tiden till det när jag är hemma...
Men i helgen kanske...
.
Förövrigt tror jag att det absolut är på tiden att byta däck i helgen!!
Trots att inte snön nåt alldeles ända ner hit till Hammarn än så verkar den komma överallt runt omkring oss!
Håller tummarna att den väntar tills på lördag!!
Så slänger jag på mina sproilans nya Nordfrost 5:or då!!

Kommentarer
Postat av: Helena H

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Åh va DUKTIG du är!!! Verkligen! Och visst är det kul när man faktiskt märker resultat! Det känns ju mycket lättare att fortsätta då oxå!

2010-10-14 @ 15:24:40
Postat av: Maraja

Va kul!!! Vi ses imorrn va?

2010-10-14 @ 15:50:30
Postat av: Maraja

Just det, har en jättebra bok om tankar kring vikt och så som du ska få låna när jag läst klart den. Skitbra och kan säkert vara en hjälp för några kilo till!

2010-10-14 @ 15:51:18
Postat av: Helena

Tack å tack!

2010-10-14 @ 17:33:42
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Mor

Kul!

2010-10-14 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback