Måndag

Å vart tog helgen vägen??
Här har jag inte varit överhuvudtaget i alla fall!!
Var ju iväg och åt middag i lördags! Jag och V somnade på soffan nångång mellan nio och tio i alla fall, till Fem myror är fler än fyra elefanter!
Hann inte sova nå hemma, för precis när jag liksom slumrat in sådär skönt, halvt medvetande/halvt sovande så ringde telefonen, och såklart nån som ringt fel!!
Och så var det bara drygt en halvtimme tills vi skulle fara då, så då var de tju som kört!!

Igår så... Ja, vad gjorde jag igår??
Jo, jag och V var och snusade på ännu en bebis!!
Det bara väller fram bebisar överallt!! =)
Och grattade samtidigt mitt kusinbarn som fyllt år!!
Sen blev det en promenad med lite spring, grisrundan "baklänges", i alla fall motför vad jag brukar gå!!

Och sen var det bara att hem och fräscha till sig för att bege sig till kyrkan och sjunga!
Det gick riktigt bra tror jag!! Trots en oroväckande start! =)

Och sen blev det soffan, med en fantsatiskt god middag som E lagade till!
Kött, pärer, sås å ett glas rött till!

Och sen snyfta jag mig igenom Vid din sida.
Finns det nån sorgligare film än den?? Fantastisk film! Fantastiska skådespelare!

Och som en elak styvmor så kan man kanske relatera rätt mycket till filmen, även om våra liv inte alls har så många andra likheter mer än just det.

Nähä, surfa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback