Slapp igår!

Rapp idag!
Vaknade av väckarn i morse i alla fall!!
Jippi!! Piip ljudet funkade betydligt bättre, och lite oro inför uppvak och öppning på det, så gick det kanon!
Vaknade först en gång, och såg 05.30 på klockan, och tänkte "Men det var väl tusan oxå att den itne ska funka!!" Men så tittade jag lite mera och hittade en till klocka som visade 03.25. Det var alltså alarmtiden jag såg första gången! Sen vaknade jag strax innan väckarn i alla fall, då ljuset sakta men säkert började tändas.

Nu ska jag i alla fall ut och springa i uppförsbacke igen, det avr ju väldans effektivt det!
Sen ska jag umgås med C och lilla T och ikväll är det dags för kör igen då!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback