Sorry!

Har lite lite energi just nu för att orka vara rolig och intressant här, men ikväll ska jag bara ligga i soffan under en filt och försöka samla på mig lite mera energi!!
Rolig och intressant får komma senare!!
.
Hade ju i alla fall energi igår, var ute på promenad och kutade uppför den där långa, branta backen då oxå! Och det känns!! Det känns verkligen överallt! Jäklar vad effektivt det är att springa, och särskilt i uppförsbacke verkar det som! Sen sprang jag hela vägen ner oxå, och det kändes så himla bra så jag fortsatte en bra bit till med!! Sen gick jag en liten bit, skrev mitt namn i en bok, och sen sprang jag ända ut till vägen! Vet inte hur långt detta handlar om, men det är längre än jag nånsin sprungit förut i alla fall!! Och det kändes jäkligt bra!
.
Synd att jag kommit på detta nu, när snön står för dörren!
Men, men, om jag tränar mycket crosstrainer i vinter så kanske jag orkar springa ännu längre till våren!!
.
Och så var det ju kör igår igen!
Och det kändes redan mycket bättre!
Både med stämmorna och texten.
Såklart är det svårt och egentligen känns det som om jag inte har en aning om hur det låter, men det känns bra i alla fall!! Och roligt var det!!
.
Nähä, soffläge!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var då på tiden att dom införde ett sådant bidrag! -Det hade jag ingen aning om!:)

2010-10-13 @ 20:48:53
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback