To do för helgen

*Crosstrainer direkt efter jobbet
*Middag och samkväm hos U ikväll
*Byta däck
*Tvätta bilen utvändigt
*Umgås med lillasyster som är hemma från Umeå
*Hälsa på I och tillskottet i familjen
*Träna mera!!

Men.... Alltså, det känns som om det är hur mycket som helst jag ska göra i helgen, men detta var ju inte så farligt egentligen... Kanske bara känts mycket eftersom jag gått och haft allt i huvudet...

Sånt som jag borde göra nångång oxå:
*Plantera ljung
*Ställa undan allt som inte ska gömmas i snön
*Leta fram kupévärmare och motorvärmarsladd
*Hänga upp gardiner (börjar ge upp på denna punkt tror jag!)

Kommentarer
Postat av: Mor

Sätta upp fågelhuset innan det fryser i marken!!

2010-10-15 @ 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback