What to do??

Hmm, har inga planer för helgen.
Eller det kommer en grävmaskin och ska gräva lite här och där, men det tror jag hör mer till E´s uppgifter.
Saker jag skulle behöva göra är:
*Städa och tvätta bilen, så det är gjort innan snö, slask och minusgrader.
*Städa övervåning, som fortfarande är kaos sen sovrumsomvandlingen.
*Tvätta kläder och sortera tvätt, tror snart varenda byrålåda är tom.
Och det verkar bara vara jag som saknar tvätt!
*Städa lite nere.
*Hänga upp gardiner kanske??
Har fortfarande inte fått upp några i kök eller vardagsrum...

Ja, alltså allt som jag vanligtvis måste göra... Tar aldrig städandet slut??
Hur mycket jag verkligen gör återstår att se. Känner att jag gärna vill prioritera mig själv oxå! Och då ingår INTE städning!

Förresten, så la vi ju in "mellanmadrassen" igår, och nja...
Inte riktigt våran grej tror jag.
Jisses vad mjuk sängen blev!!
Det blev som varsin stor grop där nånstans mitt på och uppförsbacke både för huvudet och benen...
Och kom vi föör nära varann så blev det en enda stor grop med både mig och E i!
Visserligen mysigt att lika nära, men näe, den åker nog ut lika fort som den åkte in!!
Eller näe, förresten, ännu fortare, då vi väntat på den i flera veckor! Den kommer nog att åka ut redan ikväll!!
Istället för att illustrera detta själv så hittade jag en bild!!

Läge ett är alltså optimalt, och inte nåt som jag upplevt, eller kanske den nya madrassen utan mellanmadrassen.
Läge två är alltså som det var inatt!! Och lite värre oxå tror jag!
Läge tre var min förra madrass! Och att sova på ett liggunderlag i fjällen!!
Så ni förstår ju, ingen mer mellanmadrass för mig! Och ni kan ju tänka er E, som sover på mage!!
Men den kan ju kanske funka bra som gästmadrass, om man lägger den direkt på golvet för då kan den ju itne fjädra så mycket!!

Nja, resårmadrassen får räcka!!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback