Ännu en dag till ända..

Och det enda man ägnat den åt förutom att jobba är åt att städa...
Alla fönster på nedervåningen är nu putsade, både invändigt, och utvändigt!
Dock har jag inte hängt upp nå gardiner... Till helgen kanske...
Badrummet har oxå fått sig en uppfräschning och hallen likaså.
Satt och knäskurade de skitigaste delarna av hallgolvet, vilket resulterade i att nu ser de fd. rena delarna skitiga ut...
Otacksamt, och jag vet inte om jag ids åtgärda det heller...
.
Sen blev det lite Biggest loser och Idol oxå såklart!!
.
Men som sagt, ingen motion, men imorgon tror jag nog att jag tar och testar, det enda som jag oroar mig för är att jag ska börja hosta som tusan när jag gör det... Men men, det vet jag ju inte förräns efter jag provat!!
.
God kväll kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback