Dag 38 kanske??

Måste ta och räkna ordentligit och ta tag i detta igen... Eller jag ska inte ta tag, jag ska bara fortsätta, det är det jag ska göra!! Om jag ska ta tag så innebär ju det att jag har slutat, och måste börja om, och så är det INTE, det är ju betydligt mycket svårare, än att bara fortsätta.. Så jag ska fortsätta med detta imorgon.
Idag var det ju möte på jobbet så det har inte funnits tid, och jag känner att när jag anstränger mig så börjar jag hosta... Men imorgon, eller nån dag i helgen, då har jag varit stilla i en vecka...
Så de så....
.
Ska i alla fall väga mig imorgon... Om vågen stod på minus efter helgen (vilket jag inte vet om den gjorde då jag inte vägde mig) så kommer den definitivt att stå på plus nu... Shame on me!!
.
Men nu har jag tänt en massa ljus överallt, kokat en massa tevatten och väntar på U, så ska vi kika på Idol och sen tjejfilm!
Nu är det TORSDAGSMYS!! =)

Kommentarer
Postat av: Paulin

Åååååååhhhhhh den där filmen är SÅ bra!! Till och med Anders tyckte den var bra, och han är ju inget tjejfilmsfan direkt! Men den är skitbra!

2010-09-17 @ 20:43:34
URL: http://pauerlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback