Dag 50

*60 min promenad
.
Det blev inga skor idag, fick middagsgäster istället, så jag får shoppa imorgon!!
C och lilla T kom och förgyllde min eftermiddag!
Busade järnet, mer eller mindre uppskattat! =)
.
Sen blev det som sagt promenad med I. Kände att mina ben fick jobba rätt hårt igår, så jag hoppade över crosstrainern idag och bara njöt av den härliga, klara höstluften!!
.
Sen for jag hem och vaxade benen!! Har tänkt göra det länge, har därför sparat ut det extra långa!!
Men imorgon ska jag på bad, så jag hade liksom inge val!!
Som tur var så kom min vän U förbi, så är professionell benvaxare11 så hon hjälpte mig med det första benet, och tusan vad fort det gick!! Kanske är värt att kosta på sig riktiga benvaxningar ändå, istället för att sitta hemma och kladda!!
.
Nu ska jag i alla fall kika på Ensam mamma söker, för i söndags när jag skulle kolla på det så fick jag köra högtryckstvätten i avloppet... Lite ofokuserad...
.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback