Todiloo!

Ja, inte hann jag med nån blogg igår! Eller jag påbörjade ett inlägg, men då visade det sig att jag var tvungen att skjutsa E tidigare...
Hade en väldigt bra dag på Niphälsan i Sollefteå igår i alla fall!
Väldigt givande dag! Otroligt bra personal på detta ställe! Och vad fint de har det!
Och aktiviteterna som finns är inte heller dumma!
Fick prova på två stycken idag; SPA-bad och Thailändsk badstrand! Intressant och skönt!
Och SPA-badet gjordes med eukalyptusolja som de påstod skulle vara väldigt effektivt att driva ut förkylningar ur kroppen, så nu håller jag tummarna!
.
Sen grillade vi god mat med några kollegor på kvällen innan E ringde och var.....ja....överförfriskad för att uttrycka det milt! Så vid klockan nio igårkväll fick jag fara och hämta honom!! =)
Han har mått bättre...
När jag inte fisk assistera honom så tittade jag på Bodyguard och unnade mig lite chips!
.
Idag har jag hunnit med en promenad i det strålande vackra vädret!
Är himla härligt ute nu!!
Ska strax ut och göra lite höst i trädgården, tänkte bara jag skulle lägga in lite bilder åt er först!!
Gick skidspåret med en twist! Tog vägen upp vid ett hygge efter vägen...
Är ju tvungen att utmana mig själv lite!
Och måste ju träna inför årets andra bestigning av Mount Elefant, som förresten förgyllde utsikten därifrån!
Ser ni vilket väder?!?!
Men det finns ju mer väg att gå!!
Här står jag nere där spåret kommer ut på vägen, och pilen visar hur långt jag gick!
Tyckte inte att det var så långt själv, men när jag gick ner igen så upptäckte jag att det var längre än jag trodde!!
Nähä, ut och påta i trädgården var det!
Ska försöka rädda lite pelargoner, örter och andra grejer!
.
Ikväll ska vi käka kräftor hos våra "nygamla" vänner i Krokvåg!!
Ska bli trevligt och gott!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback