Hej och hå...

Håller på å gör i ordning allt inför helgen...
Jag berättar efter helgen vad jag gjort!! Men det blir nog inte mycket bloggande i helgen, det kan jag säga.
.
Nu när när allt är så gott som klart blir jag mer och mer brydd på om jag kommer att palla detta, men det blir en utmaning!! Är ju bara att ge sig tusan på det!!
.
Har inte hunnit med nån träning idag heller, men jag lär nog få min beskärda del av det i helgen!
Däremot har jag varit och grattat I, äntligen!! Dessutom bjöd hon på middag, och det kändes helt ok!
.
Tror kanske jag gör rätt i att spendera resten av denna kväll i sängen, så jag är så utvilad som möjligt imorgon!!
Tar med mig denna fina bok, som jag fick i present, till sängen, ska läsa in mig på det viktigaste!!
Digitalfotografi - Lär dig yrkesfotografernas hemligheter
Lättare än du tror att få knivskarpa bilder med digitalkameran!

Scott Kelby är mannen som skapade det digitala mörkrummet med bästsäljaren Photoshop för digitalfotografer. Här tacklar han det allra viktigaste när det gäller digitalfotografering, nämligen att använda samma knep som dagens toppfotografer för att få bilder med professionell kvalitet. Och det är lättare än du tror. Scott beskriver i sann kompisanda och utan omständlig teori, hur du hanterar kameran och tillbehören.

Boken innehåller beskrivningar av nästan 200 knep, som tidigare varit förbehållna yrkesfotograferna. Du lär dig ta bilder som ser dramatiskt bättre ut, som är skarpare, färgrikare och proffsigare.

Varje sida innehåller ett råd som gör din fotografering bättre. Så fort du vänder blad, lär du dig en ny inställning, ett nytt verktyg eller ett nytt knep.
.
Förhoppningsvis hinner jag meddela er hur det gått med vikten denna vecka, vet inte riktigt hur det kan ha gått, känns som om det blivit lite träning, och mycket gott i helgen! Men va fan, jag lever oxå!!
.
Men om vi inte hörs nå mer så får ni ha en trevlig helg, så syns vi när den är slut!!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback