Helt oplanerat egentligen.. (Och dag 24 oxå)

Skrev ju att jag skulle vilja gå upp på "elefanten", eller Vättaberget heter det ju egentligen, men jag hade inga seriösa planer på att göra det just nu egentligen.
Men så blev det!!
Kl 19.27 ikväll började vi, jag, E och U bestigningen, och ca 25 minuter senare hade vi nått vårt mål!!
Dock med tankarna "Vems förslag var detta?? Jaha, mitt....", "ALDRIG MER!!" och "Jag dööör!!" på repeat i huvudet... ända tills....
Kan man bo vackrare?? Och vädret visade sig från sin bästa sida oxå, inte ett moln så långt ögat kunde nå!! Och det var långt!!
Pållan!
Ja, snygg man ä!!
Var vackert på väg upp å! På baksidan, där solen sken!
Rätt brant är det ändå, inte konstigt att det känns förbannat mycket i låren!!
Men ja, det är bara att instämma: Hammarstrand, vår vackra by!!
Nähä, hopp i duschen var det, tror E ligger och väntar, det kom ett lite surt "Ja, god natt då" när han gick upp och jag satt vid datorn...
.
Men det blev alltså dagens motion, ingen crosstrainer, men jag tror att både lår och kondition fick sig en rejälare genomkörare än om jag stått där!! Dessutom körde jag och U lite armhävningar och "bendipps" när vi kom ner!!
.
God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback