Hmm, lurigt...

Kollar vädret inför helgen...
Kan säga att det ändrats sig väldigt mycket de senaste dagarna..
Jobbigt när vädret är helt avgörande!!

Jag har en fundering, varför gå det inte att ladda upp bilder här på jobbdatorerna??
Det skulle jag vilja veta, har provat att spara de lite varstans, men det funkar inte...
Jag som hade gjort en sån fin klart.se vs yr.no bild med vädret för helgen...
Nu blir det ju inget sånt...

Ikväll kanske jag hinnet fira I, som nu fyllde år för snart en vecka sen, och jag inte har haft möjlighet att uppvakta!! Men bara kanske, måste ordna så mycket för helgen, så jag vet inte om jag hinner..
hoppas det! Det hade varit trevligt!!

Nähä, nu ska jag surfa vidare!!
Hej!

Kommentarer
Postat av: lotta

Håller tummarna för att vädret är på din sida! Vad är det för skojigt du ska hitta på då?

Själv åker jag till JÄttendal och tar hand om våra odlingar. skörda det sista som skördas ska. Ha det.

2010-09-09 @ 19:27:47
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback