Ikväll börjar det!!


Hoppas på en bra säsong!!
Det där vet man ju inte innan, ibland när jag tänker att jag vill se det, så visar det sig att jag inte alls vill se det, och ibland när jag tror att jag inte vill se, då ser jag det varje gång!!
Får se hur det blir denna säsong!!
Är ju rätt många andra bra program det krockar med!!

Igår skulle jag se Biggest loser Sverige och sen Lite sällskap! med Filip och Fredrik.
Det började kl. 22.00, och för en pensionär som mig är det alldeles för sent!!
Kände redan under CSI:NY (som jag egentligen bara kollade på "i väntan på...") att tröttheten drabbade mig, och efter andra reklampausen på Lite sällskap!, så var det ju kört!
Tur att E var vaken och kunde berätta för mig hur det gick! =)
Näe, 20.00 och 21.00 borde vara de enda starttider som bra program får börja på!

Fast tydligen är jag inte så gammal..
Satt och pratade med ett barn idag när jag sa att "Jag är ju gammal som gatan!!", varpå barnet svarade "Neje, du är ju ingen gammal tant!!", "Nähä, vad är jag då??" frågade jag roat, och hoppades på ett bra svar!! "Du är ju bara...en...helt vanlig tjej!! Det tycker jag i alla fall!!" sa barnet, men en liten uns tvekan där!!
Haha, ja, man tackar och bockar! Det ska jag komma ihåg! Jag är bara en helt vanlig tjej!!

Ikväll blir det en långpromenad nånstans!!
Vädret är ju heelt underbart!!
Och musklerna håller med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback