Lördag!

Och den ägnas åt sovrummet!
Ut med gammal och in med nytt!
Men tusan, det går inte bara som jag tänkt mig....
Förstora saker får inte plats på för små ställen... Jobbigt...
Men fint blir det nog ändå! Får bara gnugga geniknölarna lite extra!!
Eller kanske är det fantasiknölarna som ska gnuggas!!
.
Har i alla fall insett att det finns mycket på Hammarn ändå.
Såklart vill man ju handla lite nytt och fint när man gör om.
Så jag tänkte "Tusan att man inte bor i en stor stad!!"
Men när jag väl och vackert kom ner på Hammarn så hittade jag både det ena och det andra, så jag behöver nog inte åka till nån storstad för att få tag på lite fina grejer!!
.
Nähä, back to work!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback