Nja, jag undrar jag..

Om inte förkylning kanske retirerar!! Redan!!
Jag låter nog förkyldare, för snoret har börjat forsa, och så hostar jag lite, men jag känner mig inte lika sjuk i kroppen.. Bra, bra! Men jag avvaktar nog med crosstrainern nån dag till, men inte så många, känns som om man tappat nog med krafter ändå!
.
Idag ska hallen och badrummet få sin beskärda del, och om man får nån hjälp av sambon kanske man hinner få upp nå nya gardiner oxå, ser lite trevligare ut, och dessutom ekar det i köket utan de!!
.
Resten av veckan kanske man kan försöka hinna se några vänner!
Känns som länge sen jag umgicks med nån!!
.
Näe, nu ska jag koppla bort hjärnan och spela lite spel på king.com!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback