Nu är lite mera höst här!!

Ingen crosstrainer blev det, men gott och väl städat!!
Har hunnit med:
*Rensat kylskåp
*Rensat skafferi
*Tagit ner gardiner och rensat blommor i kök och vardagsrum
*Putsat fönster invändigt i kök och vardagsrum
*Plockat unna alla grejer som bara legat och drällt!
*Paketerat alla frön jag samlat! Har huur mycket tagetesfrön som helst, bara att hojta till till våren så kan ni få!!

*Gjort höstmysigt i vardagsrummet!
*Dammsugat kök och vardagsrum
*Tvättat en maskin tvätt
Det enda som fattas nu är gardinerna, men det får bli en annan dag!
Också hallen och badrummet då! Och övervåningen!
Så nu sitter jag här, i mitt höstiga vardagsrum, för mig själv och dricker äntligen c-vitamindrinken och hemmagjort ingefärs- och honungste! Kanske i senaste laget, eftersom jag snart ska gå och sova, men bättre sent än aldrig?!?!
Och titta här! Hittade en fantastiskt vacker ljuslykta på Ica häromdan.
Jag kunde inte på något vis låta bli att köpa den!! Den befallde mig att köpa den!!
Så otroligt snygg är den!!
Är den inte vacker så säg!!
.
Nähä, ska dricka upp mina huskurer och sen hoppa i säng!!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback