Rätt gissat!


Hittar inte bilden som jag använt till pusslet, (eller jag har den ju hemma, men nu är jag ju på jobbet) den var inte såhär stor, kapad vid knäna ungefär... Strunt samma!!

Den 22:a oktober åker jag, mina brudar och några till brudar till Sundsvall!!
Ska käka god middag, se på snygga killar och förhoppningsvis bra show, ha otroligt roligt, skratta, surra, sova gott på hotell och äta underbar hotellfrukost!!

Rätt roliga personer som medverkar i år oxå, Måns Möller, som jag egentligen itne gillar så mycket på tv, men när vi var tills tan på nån stand-up föreställning, så var han nog den roligaste.
Andreas Johnson som jag inte har nån särskild åsikt om egentligen. Låga förväntningar, så han kanske kan överraska! Brolle är ju väldigt snygg i alla fall, är väl kanke min enda förväntning på honom!! =)
Även om jag i media fått aningar om att han är dryg??
Och Martin Stenmarck som oxå är snygg, men inte riktigt min smak ändå. Han var snyggast när man bara sett honom... Aningens för medveten om det och anings för...töntig??

Ja, där har ni alla min förutfattade meningar!! =)
Hoppas att de överbevisar mig!!
På själva showen har jag inte heller så stora förväntningar. Vet faktiskt inte riktigt hur upplägget är?
Om de sjunger (troligtvis då de flesat är sångare i år) eller om de stå-uppar eller dansar vad de gör.
Men just bristen på förväntningar kan ju förvandla det till en succé!!

Huvudorsaken till att de ska bli så roligt är faktiskt sällskapet, och att vi ska umgås och ha roligt tillsammans!
Aktiviteten spelar mindre roll i sammanhanget!

Kommentarer
Postat av: Mor

Martin Stenmarck har slitit av hälsenan o är gipsad, men ska tydligen vara med ändå!

2010-09-24 @ 12:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback