Solen skiner!!

Åh, vad bra, sa precis igår att det gärna kunde få skina lite sol!
Och mina böner besannades!!
Tack å tack!
.
Känns som om man skulle kunna låta crosstrainern vila en dag, och ta sig en ordentlig höstpromenad istället!!
Luften är frisk och klar, precis som det ska vara på hösten, och man börjar ana lite gula löv här och avr!
En tripp upp på Elefanthuvudet skulle inte sitta fel!!
Både rejält med motion och en vidunderlig utsikt!!
Här är en bild sen sist jag och I var dit!
Och den enda gången jag befunnit mig däruppe!

Det var för kanske precis ett år sedan.
Men ser att endel löv börjat bli gula, men inte så många!
.
Hur man bor va??
Är det inte fantastiskt så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback