Spenderarbyxorna!

Tusan, jag som blivit rätt duktig på att inte shoppa så mycket!!
(Eller är det bara vad jag tror egentligen??)
Jaja, idag har jag i alla fall bestämt mig för att inhandla ett par nya Graningekängor!!
Graningekängan
Mina gamla har verkligen gjort sitt, de ramlar snart i tusen bitar!!
Så nu när räkningshögen var liten så är det bäst att passa på!!
Stööks finns dessa, så de får det bli!
Måste ju förbereda för hösten och vintern och alla promenader jag ska ta!
För att inte tala om jobbet, är inte så varmt med gummistövlar nu kan jag meddela!!

Kommentarer
Postat av: lotta

De där ser ju mycket snygga och härliga ut! Visst blir man väl ändå lite lycklig av shopping!?

2010-09-28 @ 21:59:59
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Helena

Man blir väldigt lycklig av shopping!! Lustigt hur hjärnan fungerar!! Är man verkligen så materialistisk?? Fast det känns ju alltid bättre när det är saker man har verklig nytta av!! Lite bättre för samvetet!

2010-09-28 @ 23:01:36
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback