Åhh, vad bra!!

Sara måste ha läst mina tankar, eftersom hon publicerat detta inlägg idag!
.
Jag har ju då, som ni kanske vet vid det här laget, rätt stor byst.
Vilket medför stora problem att hitta bra grejer som passar och funkar, till skapligt pris.
Nu står det ju iofs inte nåt om priserna, jag antar att dessa kostar några slantar...
Men om man nu ska lägga ner lite slantar så är det ju bra att veta hur de funkar!
.
Jag hittar sällan något som funkar, som verkligen håller de på plats, då de gärna vill hoppa och skutta när jag gör det! Går man på Stadium eller Intersport så finns det sällan några som går på, och gör de det så håller de inte fast tuttarna!!
.
Just nu använder jag New-bodys sport-bh.

Har precis beställt en ny oxå, fast vit!
Lite variation vill man ju ha... =)

Den är nog inte den bästa, men jag har haft den förut, så jag vet att den funkar hyfsat, jag vet att jag kan ha den och den kostar inte skjortan, däremot 149:- kostar den.
Ett mycket bra pris! När jag tänker efter är det nog mest därför jag köper den...
Den är billig, och jag får på mig den..
.
Fast jag tror att det egentligen är en produkt som man ska tänka kvalité istället för kvantitet.
Men jag är bra på kvantitet.... Gillar billiga saker...
.
Oftast brukar jag undvika BH-lika sport-bh:ar, alltså med knäppning i ryggen, då jag inbillar mig att de inte stödjer lika bra...
Förmodligen galet tänkt av mig, och som vanligt nåt jag bara inbillat mig själv... Men så funkar jag...
Så den från Craft som hon skrev om skulle jag nog kunna tänka mig.
.
Har ni nå bra tips på prisvärda sport-bh:ar för storbystade??


Kommentarer
Postat av: Helena

Den bästa jag har haft är faktiskt Pierre Roberts sporttop/bh som finns att köpa ica för 249:- tror jag. Mina getter vill ju som också hoppa och studta rätt rejält, men den funkar super. Håller in och emot jättebra! Mitt tips i alla fall!

2011-04-15 @ 17:08:26
URL: http://helenashopkok.blogspot.com
Postat av: Maria

Har två stycken bra jag, båda i kupstorlekar å med knäppning bak :)!! Kommer inte ihåg märke men ska kolla när jag kommer hem!!

2011-04-16 @ 09:56:54
Postat av: Helena

Ah, har gått och spanat på de där på Ica i flera veckor, men det är ju lite svårt när man inte kan prova de... Lite tråkigt att det bara finns svart kvar i XL, som jag gissar på är min storlek. Men man kanske får offra en rolig färg mot en skön BH då!

2011-04-16 @ 10:57:40
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: Helena

Lite sent kanske, men kom på nu att jag skulle kolla om du svarat på kommentaren. Jag har i alla fall L på min, som var för liten när jag köpte den men nu sitter perfekt...

2011-05-01 @ 21:55:10
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback