Dag 258

Oj, vad länge sen.
I och för sig så har jag ju itne bara suttit och latat mig, utan krattat nästan hela gräsmattan, och dragit ris, så kroppen har rört på sig, bara inte i nån vanlig träningsform.
.
Men idag!!
*30 min prom på lunchrasten
*Mera risdragning, fast hemma, även lite tyngre lyft av större träd! =)
*5 min uppv
*20 min crosstrain
*Stretch
.
Oj vad länge sen jag stod på den!!
Lyckades i alla fall dra åt alla skruvar ordentligt så den slutade gneka!!
Höll på att bli tokig de fem första min!!
Men sen kändes det riktig bra!!
Ingen belastning på foten, känns bra i hela kroppen.
Känner även att både kropp och psyke blivit starkare sen "förr i tiden" när jag kämpade på den.
Då kunde jag känna att "nu orkar jag inge mer!! Pust! Stånk!" ungefär som hjärnan nu spelar spratt när jag joggar, men på crosstrainern känner jag att hjärnan tänker annorlunda, jag vet att jag kan stå hur länge som helst, det är inte orken som kommer tryta!! Kanske pga uttråkning, men inte pga orken!!
.
And your back in the game min gamle vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback