Jeansutmaningen

Så var den avslutad. Är rätt säker på att nåt pris inte kommer att gå till mig, då jag fortfarande har ganska många kilon kvar tills de där byxorna sitter snyggt på mig. Men här har ni före- och efterbilderna som jag mailade in i alla fall!
Hmm, åh, känns lite jobbigt att visa detta.
Men låt gå. Ni finns ju här för mig och peppar och kommer med komplimanger och grejer!
Det tråkiga är ju att magen ser större ut Efter, men byxorna går ju att stänga nu i alla fall!
Det kunde jag inte sist! Så lite har ju hänt i alla fall!!
.
Magen har alltid varit det värsta!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad kul!:D

2011-04-01 @ 18:52:02
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/
Postat av: Maria

Men kolla på låren/höfterna. Stoor skillnad!! + att du ju får igen dom!! Ska rå rösta på dig jag! Å bra att du äntligen tagit mått!

2011-04-01 @ 19:18:21
Postat av: Lisa

Superfint jobbat och jag tycker man ser stor skillnad på dig! Gogo!

2011-04-04 @ 10:48:51
Postat av: Helena

Tack för de uppmuntrande orden!! =)

2011-04-04 @ 12:27:58
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback