Lurendrejeri!!

Trodde jag att det var...
Men drömjobbet var på riktigt!!
.
OK, ska jag ta det från början??
I förra numret av Amelia så hade de ett uppslag där de sökte Strandtestare.

Jag trodde helt och fullt att det var ett skämt!!
Det stod som inte direkt nånstans, vad jag minns, att man kunde gå ut och söka på Arbetsförmedlingen, men tydligen kunde man det!
Det var helt seriöst !!
Ni kan läsa mera här: http://amelia.se/strandtestare/
.
Gissa om jag ångrar att jag inte sökte!!
Va?? Vilket drömjobb!! Om än bara tillfälligt!!
Drygt 2200 ansökningar hade de fått in på Arbetsförmedlingen..
Ställena man ska få resa till är Miami, Singapore, Rio och nån strand i Europa, Medelhavet, vilken det var var ännu inte bestämt...
.
Och här kan ni läsa om tjejen som vann fick jobbet.
.
The lucky bastard...

Kommentarer
Postat av: Maria

Nämen! Du skulle ha frågat mig, kunde jag ha berättat att det var på riktigt!!

2011-04-28 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback