Mmmm...Ok, jag vägde mig ändå!

Ville se om jag kunde få en positiv vändning på förra veckans uppgång...
Och det fick jag!
-1,5kg från förra veckan!! Känns ju bra, men ja, jag vägde ju mindre redan på lördagen...
Ja, ni fattar, det känns inte som hela sanningen.
.
Men, men, -0,6 kg la det till på totalen, och det känns i alla fall kanonbra!
FÅr se hur jag gör med vägningen i fortsättningen.
Det har känts bra denna vecka i alla fall, jag har fokuserat på träningen, att orka den och inte på att jag ska gå ner i vikt. (Vilket även märkts eftersom jag kommer på mig själv med att småäta. DET är ju däremot INTE bra! Ska upphöra med det genast!
.

Kommentarer
Postat av: Maria

Wihoo!! Grattis! Svårt de där med väga eller icke...men jag hoppas att du börjat mäta dig iaf! Tänk om du gjort det hela tiden, vad många cm du kunnat summera ihop!!

Å vad gällande småätning beror det ju oxå på VAD du äter... Morötter å gurka är ju aldrig fel ;)

Har beställt Hjärnkoll på mat, så snart kan du låna den!

2011-04-01 @ 07:11:36
Postat av: Helena

Hmm, har inte mätt mig...än....

La fram måttbandet, papper och penna igårkväll, men kom inte nå längre... Men jag ska!! Tänkte att jag skulle mäta insidan på ett par byxor som nu är förstora, så kan man tänka på ett ungefär hur många centimetrar som försvunnit... Jo, men det är itne abra gurka och morötter, tyvärr... Ska försöka styra in det åt det hållet! Kanon, ska bli spännande att läsa!

2011-04-01 @ 10:46:50
Postat av: Johanna

Du är så otroligt duktig!

2011-04-01 @ 11:24:08
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback