Veckans viktanalys

Nja, jag fortsätter väl väga mig. Känns trist om min statistik skulle gapa tom, och så vill ju säkert ni veta hur det går oxå, så jag fortsätter väl. Får se om jag ångrar mig...
.
Eftersom det är DEN veckan igen och eftersom att jag gick minus förra veckan så är det väl dags för plus igen då skulle jag gissa på!.
.
Ni hör ju vad positiv jag är!
Men jag har nog ändrat lite inställning till vågen i alla fall, jag ska försöka att inte ta åt mig så mycket av den, utan bara väga mig, och sen inte tänka på det mer, och det känns som att det är lite så oxå.
Typ "Jaja, den får säga vad den vill!! Jag bryr mig inte!!"
.
Så, nu blir det duschen!
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback