Dag 361

Det närmar sig ett år!!
*Grisrundan
*3x15/ben höftlyft, med ett ben i vädret.
*3x15 vanliga höftlyft
*Lite stående magövningar som jag såg i nyaste Wellness, men jag vet inte jag...
Kändes mest i armarna.Får se hur det känns i magen imorgon.
*Minimalt med stretch...
Men härligt väder var det!! Regntunga skyar beskriver det nog bäst, dock bara enstaka droppar som föll.
(Bilden gör inte riktigt den mörka himlen rättvisa men men...)
Nog för att hösten närmar sig, men än är den inte här, även fast jag konstant tror det...
Jag drog på mig linne, fleecetröja och skaljacka, jag gillar inte att frysa...
Men när jag kom hem såg jag ut såhär:
Med två jackor runt midjan.... Inte höst än alltså!!
Men det är ju såå mysigt med höst och mörker och tända ljus och mys i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback