Fördriver tid!

Här händer inte så mycket, är väl därför inte så mycket att skriva om..
Igår gled vi runt på byn i olika ärenden.
Sen gjorde jag lite fransk manikyr på mig själv.
Inte det lättaste, men jag blev ganska nöjd i alla fall!
Efter middagen får E och fiskade med L, medans jag myste med L och lilla E, som egentligen inte är så liten längre!
Surra, kika på film och åt en smarrig tårta gjorde vi!!
Var fööör länge sen vi umgicks, men riktigt mysigt nu när det väl blev av!
.
Idag har vi inte gjort mycket heller.
Fikade på Brödbiten för tredje dagen i rad... Illa, illa jag vet!! men det var U som kom och undrade om jag ville följa med, och svag som man är så...
Sen har jag bakat tårta och städat, så det är nog klart inför imorgon!!
Annars brukar man springa runt sent på kvällen och göra klart allt, men inte i år!!
Fast springande blir det i kväll ändå, ska iväg och springa med en kollega/kompis.
Får se hur det går!! Hoppas kroppen är pigg!!
.
Men nu ska jag fortsätta läsa den otroligt spännande boken jag håller på med
och äta rester från igår!
Hej!

Kommentarer
Postat av: lotta

Den är ju superspännande! Har precis läst ut den.

Ha det!

2011-08-04 @ 22:07:53
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: Helena

JA!! Kan nästan inte släppa den!!

2011-08-05 @ 00:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback