God morgon!

Trots att jag vaknade innan väckarn så känner jag mig trött idag...
Vill bara krypa tillbaka ner i sängen och försvinna iväg i nån bra bok.
.
Det vanliga jobbångesten kanske. Jag har märkt det de sista åren, att det är inte den första veckan efter semestern som är värst, då lever man fortfarande lite grann på vågorna efter semestern, utan det är lite senare, när man verkligen kommit in i lunket igen som är värst...
.
Men denna termin är bara att bita ihop, och göra det bästa möjliga av.
Nästa termin lär jag ju inte jobba så mycket, fär då ska jag vara mammaledig!!
Oj, vad konstigt det låter.....
Ska JAG vara MAMMALEDIG?? DÅ måste jag ju ha ett barn!!
Ska JAG ha ETT BARN???
Ja, jag har inte riktigt fattat detta än...

Kommentarer
Postat av: Ann-Katrin

Åhh vad härligt!!! Ett litet eget knyte att ta hand om :) Kram!

2011-08-22 @ 08:32:42
Postat av: alias Kvasthilda

Grattis!!!!! <3

2011-08-22 @ 08:38:49
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback