Ont!

Fick ont i låret igår när jag körde andra setet utfall.
Vet inte vad som hände, eller inget hände egentligen, men första setet gick bra, andra gjorde det ont, och jag gjorde ju inga andra benövningar så det kan ju inte ha hänt nåt då.
Stretchade och då kändes det lite där, sen täntke jag inte så mycket på det, men idag känns det rejält.
Inte superduper ont så jag dör, men som rejäl träningsvärk, vilket det kanske bara är oxå, men inte brukar träningsvärk dyka upp mitt under träningen??
Ungefär här, där det är grönt känns det:
Kanske är nån överansträning oxå, får se hur det känns de närmaste dagarna, idag blir det lugnt i alla fall!
Har klippt gräset, nu ska vi äta middag, sen ska jag duscha och itne göra nåt mer ansträngande idag!
Det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback