Nu ska jag bli snabb!!

Använde mina presentpengar igår i Sundsvall och det första jag gjorde var att jag gjöt ett par inlägg till skorna!
Som kan användas i alla mina skor!
Killen på intersport sa att jag har nog störst användning av de i mina "vardagsskor" som man använder hela dagarna, och som inte är lika bra uppbyggda som gympaskorna.
För såna köpte jag oxå nya!
Har haft Asics och Nike, men nu blev det Adidas. De passade bäst!
Jag provgick inläggen igår, i min viking-skor, och det kändes jätteskönt!
De är inte stenhårda, utan fortfarande rät mjuka, så "foten får fortfarande jobba" som han sa, men man känner stödet under hålfoten, och så ska den räta upp min pronation.
Och så fick jag tipset att köpa funktionsstrumpor (inte fotbollsstrumpor ;)) för att slippa skavsår, som jag fått tidigare, under foten!
Han trodde det berodde på att om man använder strumpor av bomull så suger de år sig fukt, och så blir det varmt och fuktigt och skaver...
Så nu har jag springstrumpor, nya springskor och nya inlägg!!
Tusan vad snabb jag ska bli!!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Vart går man för att få såna ilägg? Och vad kostar det?

2011-08-10 @ 12:22:48
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Helena

Man går på Intersport i Sundsvall, den på stan (tror inte de gör detta på Birsta), eller i Östersund för den delen, eller på nån annan passande Intersport butik, på www.footbalance.com kan man se vilka butiker som har, och mer info om inläggen. Det kostar enbart 600:-, vilket är kanske halva priset mot Gå och löp-kliniken, och blir de inte riktigt bra så är det bara att gå tillbaka, värma och forma om de!!

2011-08-10 @ 14:10:02
URL: http://helelena.blogg.se/
Postat av: c

=)

2011-08-10 @ 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback