Tankeläsare??

Tror jag sagt det förr, ibland känns det som om bloggarna jag läser, läser mina tankar!!
Eller tankar och tankar... Men funderingar, eller det som är aktuellt för mig just nu!!
Vilket iofs kanske är anledningen till att jag läser de..
.
Jaja, however!!
Olga skrev nåt som kändes som direkt till mig idag:
Du kanske undrar varför man ska träna under graviditet? Det finns många fördelar: du sover bättre, du får mindre ryggbesvär, muskulaturen stärks, hjärtat jobbar, blodcirkulationen ökar, du får mindre besvär med svullnad och risken för åderbråck minskar, du slipper onödig viktökning och sist men inte minst- det blir lättare för dig att komma i form efter förlossningen. Läs mina tips på Babyvärlden.
.
Hon brukar skriva artiklar och krönikor till Babyvärlden, och jag tycker alla har nåt matnyttigt att komma med!!
Läs här, om ni är intresserade!
.
Nu är det hopp i dusch och god natt!!
Hur trött jag än är, och hur gärna jag än vill sova så tar jag mig ALDRIG i säng!!
Nu är klockan strax halv elva, och så måste jag duscha...
Men gå ifrån datorn då!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback