The end is near!

Även denna semester lider mot sitt slut...
Officiellt är den redan över, bara halva helgen kvar innan måndag, och nya tag på jobbet med nya förutsättningar!
Men som sagt, halva helgen är kvar, och jag försöker inte se det som nåt slutgiltigt, livet slutar inte för att jobbet börjar, sensommaren är inte heller slut, och när den tar slut tar hösten vid med härlig frisk luft, vackra färger och underbara promenader i fantastisk höstskrud, tända ljus och krypa upp under en filt i soffan med en stor kopp te i knäet och alla bra tv-program börjar igen!!
.
Idag har vi hängt ute på gräsmattan med vännerna nere i backen, nu har jag slängt i mig lunch och ska snart gå på skogspromenad och sen väntar kvällen med god middag hos vännerna nere i backen och syster med familj, och sen är det en hel söndag kvar att njuta av!!
.
Så inte går jag på grund för att semestern är slut för i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback