Tisdag

Vet inte vad som hänt, om det är att man blivit vuxen, men jag har fortfarande ingen tid att sitta framför tv:n.
Jag som ville se så många program, men än hankar sig kvällarna fram med andar sysslor.
Vet inte riktigt vad jag gör heller. Igår promenerade jag med I i alla fall.
.
Fast å andra sidan har det inte börjat några superprogram än heller.
True talent började jag titta på, men när det går varje dag, eller i alla fall flera dagar varje vecka så orkar man inte hänga med. Och Svenska Hollywood fruar är ju lite småroligt, men det har jag oxå missat bägge avsnitten hittills.
Men på måndag börjar i alla fall Ensam mamma söker, och det har jag tänkte försöka titta på i alla fall!!!
På måndag ska jag oxå på inskrivning!!
.
Jag som starkt börjar tvivla på att jag är gravid, eftersom jag inte känner nåt.
Eller egentligen gör jag det, fast inte illamående eller viktökning som man liksom inbillat sig att det ska vara.
Lite andra sidoeffekter... Som stopp i magen...
Några husmorstips ni kan ge till det?? Förutom katrinplommon...
Och promenader, för det gör jag ju redan, oftast.

Kommentarer
Postat av: Carro

Päron är bra för magen.. Å fibrer blandat med MYCKET vätska.. Fibrer UTAN vätska betyder att magen blir hård, MEN drick mycket så kommer magen igång! :-)

2011-08-30 @ 21:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback